Söndag

Då var det söndag. Och jag mår som jag förtjänar, men kul hade ja iallafall. 
Förfesten hos mej var jätterolig!! :)
En riktigt lyckad förfest måste jag säga. 

Vi kom in till stan vid strax före 12 tro ja klockan var, sen gick vi in på aveny, där dansa vi å hade roligt, men sen gick jag å Elina ner på memento, där det var riiiiktigt riiktigt kul! Så nästa utgång blir det memento, ta me fan!

Nu. Idag. så sitter jag vid datorn å mår som jag mår... Men det är det värt.
Jag är sjukt sugen på nått flottigt!! Toast, paj och räkor, haha!

Hörs mera sen!


Kommentarer
Postat av: Jesper Smedberg

Låter som en riktig kanonkväll ni hade!

Du får fan ta och bjuda in mig på förfest någon gång också.



Vilka var det på eran förfest igår då?

2010-10-17 @ 14:40:16
Postat av: vicky

Ja har du tur så kanske du får komma nån gång :P

Det var jag, Frida, Elina, Mikka och Jocke. Ja, vi hade aaskul :)

2010-10-17 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0