Vilket helvete....

Jag kan endast beskriva dethär så.
Ett rent helvete!!

Jag var nyss hos naprapaten, fick totalt träningsförbud.
Jag får vara ute å gå, MAX 40 min per dag, i LUGN takt.
Jag började storgrina när jag fick höra det. Ingen annan träning som löpa eller så.. KUL!!

Jag är riktigt nära ett diskbråck, så gör jag inte som jag är tillsagd från och med nu, å fortsätter som jag gjort, så kommer det bli ett diskråck, och kanske aldrig bli riktigt bra. Det är det sista jag vill. 

SÅ det blir sallad. SALLAD UTAN kyckling eller dylikt framöver här tills jag är med i matchen igen.

Å det sista jag vill är att sjukskriva mej.
Inte bara för pengarnas skull, utan för allt det andra.
Jag vill kunna gå utanför dörren utan att känna att "nej du är sjukskriven, så får du stanna hemma" Även om det inte kanske är så, så stängs så jävla många dörrar igen, rent psykiskt.
Så aldrig i livet!!!!

Nu är de alltså bara att TA DET LUGNT å gå mina mespromenader och INTE LYFTA TUNGT under en (längre?) period.

Fan.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sluta inte att ät för tusan!!! bara sallad är inge bra.. fett och protein är det som gäller om man inte kan träna så mycket.. ät hällre mer kött än grönsaker! =)

2010-10-19 @ 19:29:41
Postat av: Sofie

Jag håller med ovanstående! Det är bättre att äta många gånger per dag än lite mat. Kroppen förbränner jävligt bra om man äter ca 5-6 gånger per dag! Hoppas ryggen blir bra snart och ta det lugnt! Krya på dig!

2010-10-19 @ 21:20:03
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med! Och hey, kyckling? de är ju bra och nyttigt!

2010-10-21 @ 12:04:05
Postat av: vicky

När jag skrev detdär inlägget var jag helt förstörd.. Så detdär med maten var kanske inte riktigt som det är på riktigt. Jag äter. Bara så ni vet. Tack för att ni läser och peppar!

2010-10-21 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0