Det var inte igår..

Hej!
Nu tänkte jag försöka ta upp bloggen igen, vet inte varför jag helt plötsligt la av.
Men det vart väll inge kul.. Sån liten grej som att när batteriet till kameran inte var laddat, kunde det inte tas några bilder, å slö som man är, laddade man inte upp den, å hur kul är det å blogga utan bilder?
Eller rättare sagt.. Hur kul är det att läsa en blogg UTAN bilder??
Givetvis var det inte bara därför heller.. Men nu. Nya tag igen :)


Jag slänger upp lite bilder från lite allt möjligt, så ni ser vad jag har pysslat med under tiden när jag inte vart här ;)





Jag har vart på Ullared med tjejerna på jobbet, å dethär är lite av vad jag fick med mej hem. Ska tillbaka dit inom kort!!!



Jag har införskaffat mej dessa, eftersom jag är ute å går var och varannan dag, och skorna jag har haft i flera år nu börjar ge upp, så hittade jag dessa :)



Midsommar firades med på TOK för mycket drickande. Fy aldrig mer!! Men kul hade jag, fläckvis ;)



Jag har bakat bullar för första gången, och dom vart gooda :)



Tyvärr vart det ingen badning för mej i sommar, mer än en gång i mamma å pappas pool, men denhär prinsessan har minsann badat :)



Det har gjorts marrängtårta med Elina, Mikka, Frida och Emma. Vet inte om jag glömde eller la till nån nu?? :P





Har hunnit med lite egobilder också ;)



Elina och jag har vart ute å ätit :) Hon tog en toast med sallad..



.. och jag en kycklingsallad med bulgur och en latte.



Jag och Jenny hos henne och Tobbe innan vi gick ner på Timråland på Fredagen :)











En galen förfest som jag hann vara med på en snabbis igår.. Behövs inga ord :)

Det var bilderna jag hade.. Tyvärr har många bilder försvunnit, finns såå många personer jag har kort på.. från kräftis å allt hos Beggan å Henke :) Men, eftersom jag har införskaffat mej en ny älskling så blir det såhär nu.. nämligen, får jag pressentera;




Så nu har jag en telefon som jag även kan PRATA i, vilket LYX :) Hyffsade bilder blir det också, så .. nu kör jag!

Hur ser kvällen ut då?  Jo jag och Mikka ska iväg på en biodate :)



Den ska vi se, hoppas på att den är riiktigt bra :)

Sen ska jag ladda batterierna för en till och sista veckas sensemester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0