Glömt att visa..

... ni som känner mej bra vet ju vilken inredningsgalning jag är.
Och har svårt att bestämma mej, för ofta!
När jag flyttade in här så målade jag om min köksmöbel som DÅ var i träfärg, målade den SVART, och för ett tag sen målade jag om den till VIT :)

Här ska ni få se, vilket är finast?? Har jag tabbat mej??

(Bild lånad från Ikea.se)
Men såhär såg möblen ut först innan jag började kleta på massa färg :)
JOKKMOKK Bord och 4 stolar

Sen..
Hittade en bild från nån av jularna är hemma. Där är bordet svart.


Och här vitt ...


.. och här!



Som tur är, så är jag mest nöjd med det här, det vita :)

Ser att jag måste göra nått åt dendär taklampan jag har ovanför bordet.. Den har gjort sitt nu ser jag!

Nu ska jag dra iväg å fixa med lite grejer nu och sen besöka min vän solariumet. Var inte igår!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gillar det vita mer! I'm aaaall for the white now-a-days. ;P

2010-09-06 @ 23:11:59
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad fint det blev med det vita. :)

2010-09-07 @ 15:59:33
URL: http://fridaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0