På plats i Övik

Idag innan vi åkte till Övik så drog vi till birsts å köpte lite som Frida skulle ha med sej till lägenheten, tog en lunch på Waynes Coffee, Fridis tog lasagne och jag körde på kycklingsallad med quinoa, efter det tog vi en kaffe.
Sen hämtade vi upp en sv tjejerna i hennes lag som skulle med till Övik.
Frids efter maten


Mitt kaffe och vatten


Bilturen hit gick ganska långsamt tycker jag.. vart så sjukt trött.. Inte för att Frida körde sakta, utan mer att jag vart så trött av att sitta å slöa i värmen.

När vi kom fram släppte vi av tjejen som åkte med oss på sen åkte vi å handla:)

Var ju bara tvugen :P


Mitt nya beroende, gott och rätt nyttigt :)


Tagit lite bilder på Fridas "tillfälliga" boende :)









Nu ska hon strax iväg på täning, får se vad jag hittar på under tiden.. Men har man internet så går ju tiden undan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0