Skön morgonprommis

I morse var jag gryyyymt trött.. fy va trött å seg ja var. Jag kom upp EN timme efter första väckningen.. bra jobbat! Men som sagt, jag skulle ångrat mej som fan om jag inte tog mej upp och ut =)

Nu har jag precis ätit min frukost och druckit upp kaffet. Nu ska jag hoppa in i duschen å göra mej iordning för arbets dag 2 av 7 i rad.
Ska jobba på dagis på söndag, med min tant Marie, ska bli spännande å se hur det är att jobba där :)

Igår hade jag lite myskväll i min ensamhet här, å jag vatt så jäkla mätt så jag  fick svårt att andas.. fyfan.. hah..jag verkligen vrääkte i mej. Men äre gott så äre.. Å tack å lov att det inte var godis å chips jag vräkte i mej, dåå hade jag mått riktigt dåligt idag!



 

Ikväll kommer förhoppningsvis Mikka å ska mysa med mej hela kvällen.. till och med sova över kanske, de ni!! =)

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: mikka

Hihi=) kommer till dig efter att du slutat=)

2010-09-30 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0