Jag spyr!!

Då va denhär helgen över. Har haft en helt fantastisk helg. Och att den avslutades på ett grymt sätt gör inte saken sämre :) 
Jag kom alldeles nyss hem ifrån ett pass nere på gymmet. Började med 45 min kondition blandat med powerwalk och löpning. 6.5 km tro jag att jag gjorde där.
Efter det va det dags för en timmes musclepowerpass. Jäklar va tungt de va ikväll. Jag fick en riktig spykänsla ikväll. Så när passet va slut fick ja jättemkt beröm av Carina (instruktören), vilket va jättekul efter detta jävulska dödspass. Va tvungen att fråga henne om hon va ute efter att döda oss ikväll, då kan ni bara tänka er. Just nu i skrivande stund så är det riktig pain att bara lufta armarna till t-bordet. 
 
Nu är det soffan och solsidan som gäller. Tack alla inblandade för denna mysiga helg :)
 
Lånad bild från google. Men typ sådär kan det se ut på ett musclepower/bodypumppass :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0