Men vilken jävla träning.. Kaos!

Dagen började bra med en powerwalk från 7,30. Gick i ca 50 min, å tog örnenbacken på både dit och hemvägen. Usch å fy för denna backe, men skönt att ha den gjord.

Men... MEN!

Kvällens träning vart bara kaos.
Jag hade haft strömavbrott hemma hos mej i ett par timmar, å tillslut tröttnade jag på att sitta där å mörkret, så jag gick ner till gymmet lite tidigare, tänkte att "där är det ju ljust, så då kommer jag vakna till bra till att ja ska sätta igång..
Men de samma sak där.
I vissa rum lyste det. Dock inte i rummet där löpbanden är. såklart.

2 av 5 löpband fungerade, så jag körde på såklart. Efter 40 minuter händer det som inte får hända. Jag springer i ett ganska högt tempo, å så bara, poff! Blir helt svart över hela stället och löpbandet tar helt stopp, tvärnit. Å jag flyger som en vante. Gick bra tack å lov, men fan va irriterad ja vart! Fan. Sen fortsatte de att vara svart bra länge.. Tillslut gav jag upp, eftersom inget av konditionsgrejerna fungerade, å att det va kolsvart å folk gick in i varann.. Såg fan inget. Då försvann peppen totalt.
Får ta igen resten å lite till imorrn helt enkelt efter jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle ja vilja sett hihi ;-)
Men tur de gick bra iaf.
Kram J

2012-10-11 @ 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0