Aj.. Fyfan för ätardagen!

Happ, då ligger man på soffan hemma efter en arbetsdag och en pluggkväll hos mamma å pappa.

Känns som att jag har gråtit mej igenom delar av denna kväll av ren ilska för att matten är helt jävla omöjlig. Men det är bara att bita ihop, sova på det jag pluggat å påt igen.

Ätardagen då? Jorå, det har vart gott, grymt gott! Men nu har jag sånna jävulska magsmärtor .. Precis som jag hade förra ätardagen..
Man lär sig tydligen aldrig!

Men jag har iaf fått i mej mitt tuttifruttigodis, nutella, lakrits och mazarin. Haft en liten buffékväll :)
Men alltså , det gör så satans ont i magen och i hjärtat. Det känns som en fruktansvärd mjälthugg gånger tio, minst!!
Påminn mig om detta till nästa ätardag tack.

Nu blir det strax sängen så jag orkar med morgondagens jobb och plugg.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0