Älskar denna träning!!

Då va denna dag gjord. Jobb och direkt efter det stack jag på gymmet. Gick asbra, kändes kanon :)

Började med en 45 minuters löpning å avslutade med 30 min mage. Å fy vad ont jag har i den nu, igen! Njuter av denna smärta tamefan :))

Maskinen jag kommer lägga upp bild på är en som jag tränar "sidofläsket" på, valkarna eller vad ni nu kallad det för.
Istället för att använda den som "vanligt" å lägga magen på kuddarna, så ställer jag mig med höfterna mellan kuddarna å lutar hela kroppen nedåt, brukar göra 5*20, gör 20 åt varje håll, sen paus, å kör så 5 ggr. Håller också i vikten som ligger på sidan av maskinen så man får lite tyngd. Den tar som fan.

Efter denna maskin körde jag några magövningar till, ska visa nån gång i nått inlägg :)

Träningsvärk i magen är väll ändå underbart?! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0