C-vitamin och bullar :)

Får nog byta namn till "tjockisvicky" snart :)
Dagen har vart rätt tung. Snorigt och suttit med plugg i flera timmar, å inte fått nått gjort i stort sett.. Det är för svårt alltså. Bortkastad tid känns de som.
Hur som. Jag vart överhettad i skallen efter x antal timmar i matten, så klädde på mej å gick ut å bara fick frisk luft genom en kort prommis.
På hemvägen gick jag in på jobbet å köpte lite apelsiner. Allt för att bli frisk nu.

När jag kom hem från prommisen slängde jag ihop en "allt i allo wrap"

Å till efterätt vart det apelsin och te.. Och nån bulle :p Känner liiite smak idag ;)) vid enstaka tillfällen :) Framsteg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0