Haha! Hur lyckas jag!?

Denhär tjejen är som dom flesta vet, liiiivrädd för spindlar. Fobi på hög nivå.
Igårkväll när jag skulle sätta mej å äta i vardagsrummet, så ser jag monsterspindeln (en vanlig liten äcklig spindel, men i min värld ett stort farligt monster) komma å gå på filten, påväg mot där jag skulle sätta mej.
Med hjärtat i halsgropen så tar jag en av ljuskopparna som står på bordet, kastar ut ljuset å ställer den med botten först på spindeln så den inte kommer nånstanns, å förhoppnings dog också.
Hann ju inte hämta dammsugaren, så det vart än nödsituation så att säga :p
Va ju tvungen att släppa koppen på den , vågar ju inte gå för nära med handen!!!

Men nu till problemet... Hur fan ska jag få bort den?! Ljuskoppen kommer alltså bli kvar där till någon kommer hit å hjälper mej med den :p


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den lever säkert, eftersom filten är mjuk. :P

2012-09-28 @ 11:43:58
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0