Senmiddag och bonde söker fru :)

Nu sitter jag i datorstolen, nyäten och kollar playtvn på bonde söker fru :)

Gillar att alla dessa program är här igen :) bonden och ensam mamma söker :) När Börjar idol då??! :)
Å Big Brother ;) ?!

Kvällens middag blidde chili con carne och sallad, va längesen jag åt det, så äntligen fick jag det :)

Nu ska jag fortsätta kolla på bonden, undra bara hur länge jag pallar innan jag slocknar.

Jobb imorrn 9-18,45 å gymmet direkt efter, tuff dag men desto närmare helgen :D

Natti!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Men vicky! dom har ju laggt ner idol ;) det är ju X factor iställe ;)

Svar: Haha, ja du ser ju vilken koll man har ;P
Vicky

2012-09-13 @ 09:47:40
URL: http://rwahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0