Grattis Elin =)

..Till pengarna du vann igår på bilbingon, som JAG också skulle kunna ha vunnit!!! Hehe.. Var du också i stan?

Jaja, över till nått helt annat! :)

Igår var det packning och urplockning här hemma. Deppigt och tråk. Men idag, när jag skulle åka in till stan, så händer det när jag minst anade. Hon som jag har varit hos å kollat på lägenheten.. hon ringde! Å frågade om jag fortfarande var intresserad av den. Så nu ska hon kolla på en hyresrätt på tisdag, å jag HOPPAS verkligen att hon tar den!! Hon skulle höra av sej till mej på en gång när hon vart å kollat på den. Så hoppas hoppas =)
Jag hade ju totallagt ner dendär ja.. trodde att det var kört. Men kanske inte ändå!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0