Helg i Sollefteå =)

Just nu sitter jag hos Beggan å Henke, har NÄSTAN piggnat till sen gårdagens festligheter. Jag har verkligen vart helt förstörd idag. Mått så otrologt dåligt hela dan. det var inte igår jag mådde så dåligt. Men man kan väll säga att jag mår som jag förjänar? :P Jag har dock BARA haft en fruktansvärd huvudvärk och mått jätteilla, inget mer :)

Men nått som jag måste införskaffa och alltid ha med mej i väskan är resorb. Ett måste!!

Jag kom iallafall hit i fredags runt 5 tiden, sen gick hon å jag till Diana å åt mat. Efter det gick vi hem, å hade sjukt kul.. filmade å hade oss. Efter en stund kom Henke hem från jobbet, så då slog på igång en film. Efter den så tog vi en nattprommis runt om här vid halv 2.. Gick till Henkes kompis Patrik där dom hade lite ...efterfest? Efter det vart det hemgång och sova.
Igår gick jag och Beggan på stan. Å jag säger bara det... Det finns inga klädaffärer här!!! Jo, typ 2 st... Men vadå? Helt värdelöst. När ja tycker så bra om allt annat här, så ska det såklart vara nått som ligger riktigt på minus =)
På kvällen så vart det festa av.. å det var verkligen jättekul. Hade jätteroligt hela kvällen =)
Tycker väll kanske att ja skulle ha hoppat lite av det jag drack, med tanke på hur den är dagen har sett ut. Men vafan =)

Just nu sitter vi här å väntar på att en film skaa bli hemtankad.. Så det är full aktivitet här! Kommer hem imorrn så ni vet, om det är nån som saknar mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0