Höst?

Jag blir så arg. Nu är vädret som vanligt igen, som det har vart hela sommaren. Värmeböljan som lovades kom.. i typ en vecka. Så är det det som har vart sommaren här? En veckas sommar? Nu när jag gick till mamma å pappa så hade jag på mej 2 tjocktröjor. Å jag frös iaf. Som tur var så kom Jockes pappa åkandes på vägen, så jag fick skjuts resten av vägen hem från typ rondellen vid världshuset.

Så vad ska man göra idag då?
Gå till ladan å kolla in bucklan?
Eller försöka fixa nån billig biljett till Winnerbäck?
Eller bara skita i allt?

Jag blir bara så trött på dethär vädret.
Att inte ha pengar när dom behövs som mest.
Och att bilen inte är klar.. =( Önskar ja kunde laga den själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0