Stopp i flytten

Ja, jag sitter hos mamma å pappa nu å har precis tagit en tallrik fil och en kesomacka. Sitter nämligen å väntar ut regnet. Jag har fulla bilen med saker nu. Soffbord, sängbord, jackor, tvätt ja allt.. Å de känns som att jag vill vänta en liiten stund till för att se om det kan regna lite mindre iaf :)

Har nyss ringt och avbokat en besiktningstid för min lilla bil. Hade nämligen fått en tid i SVEG av alla ställen den 1a okt. Men nu bokade jag om till den 17e september istället här i Timrå. Känns som att det är lite smidigare!

Men kan det sluta regna!!!! Vill hinna med så mycket som möjligt innan släpvagnen ska fyllas med det sista som säng, databord, madrasser och tvbänk.




1 timme senare.. fortfarande spöregn!!

Men nu struntar jag i det.. nu är det bara att forsätta

Kommentarer
Postat av: Anneli

såg dig för en stund sen åka förbi me fullpackad bil:P hehe!!!

2008-08-28 @ 16:10:45
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0