Utmanad

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Beggan
Så då kör vi =)


1 Vilken mat äter du ofta?
Potatisbullar, pizza (inte ofta men gärna;), Potatis, biff och sås.

2 När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Är det en nära vän så är det klart att jag gör det :)

3 Var sitter du helst när du bloggar?
I vardagsrummet

4 Köper du ofta triss?
Nej, kommer inte ihåg när jag gjorde det senast. Kanske borde göra det nu bara för det.

5 Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Har ju bara vart i Italien och turkiet, men trivs hittills bäst i turkland ;)

6 Vilken tvkanal tittar du mest på?
3:an!

Jag utmanar följande personer: AnnaAnneli, Lundan och "Olle"


Så här gör ni som har blivit utmanade:
*svara på alla frågor
*Välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen


Kommentarer
Postat av: Anneli

då måste ja ju gö de då;P

2008-08-27 @ 22:44:51
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0