14.000 kronor!!!

Fatta att jag sålde lotten i lördags som vart värd ca 14000! Helt sjukt att man stått å hållit i den =) Hon som vann kom fram  till mej ikväll å tackade för att jag gav henne vinstlotten typ :) Lite kul :)

Jaja, snart helg igen. Så skönt!
På Fredag hoppas jag på en lugnare kväll, för på Lördag bär det av till Sollefteå för att hälsa på Beggan, som jag trodde inte skulle bli av =)
Var verkligen länge sen nu, ska bli så kul!!! Hoppas bara att vägarna är körvänliga så att min lilla bil tar sej fram ;)

Kul att Timrå vann ikväll å! :)

Kommentarer
Postat av: J

Ska jag ladda på din telefon elle så du kan svara på sms?;D

hehhe

2008-12-12 @ 10:27:30
Postat av: Sofie

Hehe, Patrik (min karl) hade en etta på Parkvägen, så där var väl jag ända tills vi skaffade en tvåa, å nu bor vi i en trea. :) jag är faktiskt ledig i helgen, men annars jobbar jag helger. Var jobbar du? :) Kram!

2008-12-12 @ 12:56:20
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0