Besök hos Beggan!

Var så kul så att komma dit å hälsa på henne å alla andra igen =) Vart ju utgång på kvällen efter förfesten hos Begga och Henke som var fylld av sång.. från mitt och Beggas håll iaf ;) 
Vi gick på valvet, nytt ställe för mej. Superbra var det tycker jag! Bra musik och en övervåning enbart som dansgolv typ och en liten bar.. På söndan vart de slöning typ hela dan.. Jag å Beggan tog hennes bil å åkte å hämtade ut ett paket på videoteket och sen vart det matinhandling.

Jag diskade lite medan hon lagade maten :) Riktigt gott vart det :)
Mätt och belåten åkte jag hem med bussen..Sov hela vägen hem, som sagt.. det är rätt tufft att vara i Sollefteå ;)

Tack Beggan för en kanonhelg :)

Kommentarer
Postat av: Ollee

Inte undra på att det ha vare så lugnt i trappuppgången ;P

2008-12-16 @ 19:12:06
URL: http://ollee.blogg.se/
Postat av: Ollee

Haha nej du kan va lugn :)

2008-12-17 @ 20:42:03
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0