Bilder,bilder och Sex And The City ;)

Nu har jag fått fingrarna ur arslet å lagt över lite bilder på datorn..
Från olika tillfällen dock.. =)

 Elinas och Roberts kissemiss som jag ska vara kattvakt åt nån gång snart, HOPPAS JAG =)

 Mitt och Elinas Mozartkulsbak :)

 Elina kämpar med nougaten..

 Färdigrullade!

 Hälften färdigdoppade ;)

 Å lite mer doppning..

 Min älskling nyduschad dan innan julafton. Jag höll på att bli strimmlad av hans klor innan jag lyckades få ner han i badkaret..

 Stackars katt fick det jobbigt nu han.. Å lillebror lyckades komma med på bild.

 Nästas tur. Min Prinsessa Bea

 Bra hjälp man hade där.. Jag hade kramp i benen hela julafton.. Men vad gör man inte för att göra sina älsklingar julfina? :)

 =) Är hon inte sötast?!

 Trött tjej..



Sist men inte minst, mitt tillfixade badrum. (Hylla, spegel och belysning) Ska försöka få fram nån förebild på det.


Å nu är det tajm för Sex and the city med Mikka girl :) Å Beggan genom camen, eller hur var det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0