Nu har det hänt saker!

Ja, det har ju vart julafton och juldagen :)


Julafton var jättebra! God mat och jättebra julklappar... Fick min efterlängtade diskmaskin!!!! =D Så just nu står den på plats men är inte ikopplad, men det ska fixas snarast. Och så fick jag massa fint till badrummet. Så där söa göras om en del :)

Å så fick jag Sex and the city boxen :) Så nu ska den plöjas igenom medans diskmaskinen går.. heheh =)

Juldagen var också jättebra!
Det började med att Beggan kom hem till mej och vi gjorde oss i ordning och åkte med Mikka till Anna på förfest. Riktigt trevligt. Kul att träffa Annica också :) Vi gav oss på det omöjliga spelet, men det var roligt =)
Efter det gick vi till Emelie och Pontus och vart kvar där en stund innan taxin hämtade upp oss till stadshuset. Där var det myyyycket folk.. och myyyyycket att dricka..
Dagen efter vill jag bara säga.. då mådde jag myyyyycket myyyycket dåligt!! Inte föränn idag som jag mår riktigt bra.

Nu ska jag lägga mej å försöka sova.. Upp å jobba imorrn =)

Kommentarer
Postat av: Ollee

Äre du som borrar o lever om? :P

2008-12-29 @ 15:58:22
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0