Då var helgen över..

Gårdagen vart inte så mycket mer än Birsta. Var rätt skönt att ta det lugnt, kollade på film, käka karra och chipsskruvar.. å vart dööö mätt på det!
Den här dagen började ganska bra iaf. Jag klev väll upp strax efter 12.. inte å bra kanske, men åt en rätt bra frukost/lunch. Det vart havregrynsgröt med nå fibertjaffs i. Riktigt gott faktist.
Sen tog jag mej en långprommis till mamma och pappa. Lillbrorsan hade hockeymatch kvart i 5, så vi gick till isladan på en gång när jag kom dit, å sen efter den gick vi hem till dom igen,då kom Per förbi också. Så då åt vi midda å kollade på Wallander. Sen skjutsade han hem mej efter det, eftersom jag hade gått till dom.. Känner mej så stolt över det :P haha
Börjar bli förkyld nu igen!!!! NEEEEEJ!!!! STOPP!!!!
Nu ska ja gå å lägga mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0