Fyy vad nära det var!!

Jag måste bara berätta vad som KUNDE ha hänt för typ 10 minuter sen. Jag hade nyss varit å solat bredvid centrumkiosken här i Timrå. Så sätter jag mej i bilen å kör i mina egna tankar.. kör väll 35-40 km/h på 30 vägen. Då ser jag hur det står nån mitt i vägen..MED REFLEXVÄST Å VIFTAR MED ARMEN!!!!
Sen ser jag "laserlampan" som en polis står å håller i.. Men jag hade en JÄVLA tur,
det var nämligen mot dom i den andra färdriktningen som dom kollade.. så mitt hjärta stannade för ett lååååångt ögonblick måste ja säga. Är fortfarande i chocktillstånd.. å sånna här gånger tänker man alltid; Jag ska aldrig mer köra för fort.. önskar att ja kunde hålla det också!!!

Nu ska ja hoppa in i duchen å duscha bort chocken och svetten :P

Ps. Det är så fruktansvärt skönt att vara frisk igen :)  Idag har ja bara snytit mej ca 2 gånger.. å äntligen har jag solat igen!!! Nu ska ja bli brun igen ;)      *Ja, ja vet Beggan (L) *

Tack Beggan, Anna och Mikka för en trevlig eftermiddag i Birsta med fika och presenter :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Känner igen den känslan, det är som att hela världen stannar ;) kul att se dig hos sandra igår förresten, var länge sedan! :)

2008-03-02 @ 22:39:48
URL: http://fridabylliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0