Tisdag

Nu har jag äntligen slutat jobbet för dagen. Så nu ska ja hoppa in i duschen å sen blir det Birsta igen, ev stan beroende på om ja hittar det jag är ute efter. Jeans!!!
Sen när jag är klar med det ska jag åka till Per och kolla på nån film. Skulle vela tagit med mej nån av filmerna ja nyss köpt, men det lät inte som att han var så sugen på att se nån av dom.. han bara klagar på min filmsmak. Många gör det.. kan inte förstå varför? Hehe .. Jag tycker om svenska filmer, jag har ju en hel del sånna. Det finns ju väldigt många bra svenska filmer. Ellerhur!! :) Men sen är ju drama, komedi,rysare och romantiska filmer inte heller fel ;) Så, nu vet ni till och med vad jag gillar för slags filmer.

Nä, nu är det brådis.. Duschen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0