Torsdag

Nu sitter jag på jobbet, å alla barn sover, så då får man en stund för sånthär. Läsningen med boken till idag gick ju inte allt för bra igår. Somnade när ja läste den. Så då gav jag upp å gick å la mej. Den var ju så fruktansvärt tråkig så inte så konstigt att man somna.
Längtar till ikväll när mötet är över. Då kan ja äntligen lägga mej å kolla på film utan att ha något annat i huvet.
Imorgon slutar jag tidigt, jippi! Då blir det åka in till stan å lämna tillbaka byxorna. Sen kanske de blir en tur till mormor. Hon måste tro att ja glömt bort vart hon bor stackarn.
Å helgen är inte planerad ännu. Ganska skönt de ändå. Måste nog städa bort klädhögen från sängen tro ja. Ja säger bara att det är tur att ja har en dubbelsäng, för på ena halvar ligger halva min garderob. Med kläder jag inte ens vill använda.
Nu börjar barnen att vakna tro ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0