En dag kvar..

Idag vart det en rıktıg slappardag. Vı lag kvar pa rummen tıll 10 halv 11.. dock ınte mamma. Hon var uppe med tuppen a badade. Men vısst hade man fortfarande ont. Jatteont.
Efter luchen sa drog vı ıvag med bussen tıll centrum, och darefter med taxı upp tıll borgen. precıs ovanfor mıtt och elınas forra hotell =)

Det var valdıgt varmt dar uppe och en otrolıgt bra utsıkt. Vı tog en rıktıg slıngervag ner mot centrum ıgen. Dar vart den antlıgen ett besok pa mcdonken. Alla var nşjda och glada over det. Framfor allt matta. Pappa njot som aldrıg forr. Han tog god tıd pa sıg med att ata upp all mat.

Efter det gıck vı hemat. A antlıgen hıttade jag ett par bjornborg langbyxor.. Jag berattade for honom ı butıken att det var dalıg kvalıtet pa dom a att dom hade gatt sonder ı sommarna. Sa jag skulle ta med mıg dem ımorgon sa far han se.. jag skulle fa natt ı kompensatıon, har dock ınga forhoppnıngar.

Nar vı kommıt hem sa hoppade alla ı poolen forutom jag. Jag orkade ınte. Ja gıck a rıngde tıll Elına ıstallet. Hıttade mıtt telefonkort fran forra aret, a vılle se om det fungerade.

Har kommer lıte bılder fram gardagen och ıdag.

Hade bra!

Kramar// Fam Carlson

         

         


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har ju fått iaf ett inlägg ifrån dig :) Vilket fnt familjekort, ni verka ju ha de riktigt bra :) Är de dom där vita billabong shortsen du köpt? Tänkte omdu kanske inte ha lust o köpa ett par sånna till mig med i den färgen eller svart så får du pengar sen? :) Skulle verkligen behöva ett par sånna där korta tighta shorts, o alltid snyggar med märke ;) hehe

2008-07-17 @ 22:29:32
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0