För ett år sen..

- Bodde jag hos mamma och pappa
- Hade jag ett "fast jobb"
- Var jag fortfarande singel
- Köpte jag min fina bil :)

Nu

- Bor jag ensam i en lägenhet, om en månad kanske hos mamma och pappa igen
- Är jag arbetslös. Väntar på svart dock.
- Är jag fortfarande singel

Om ett år

- Hoppas jag att jag har hittat en lägenhet
- Hoppas jag att jag har ett fast jobb, eller pluggar till något jag vill bli.
- Hoppas jag att jag inte är singel längre.. vore nått de =)

Men något jag har, å hoppas att jag alltid får ha kvar är mina tjejer! Världens bästa kompisar! Skulle inte klara mej utan er. Jag älskar er! Ni vet vilka ni är

Och såklart min familj. Vet att mamma läser min blogg, vore lite klantigt att bara tänka det men inte skriva det då =)


Kommentarer
Postat av: vicky

pappa läser också ;o)

2008-07-31 @ 22:43:30
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0