Gatufesten närmar sej, men..

Var in dit igår.. å jag säger bara det. Jag är fan för gammal för detdär tro ja.
Gick runt i timmar.. runt runt runt å åter runt. Känns inte som att det är riktigt min grej längre. Sitter å funderar på om man inte kanske ska sälja biljetten.

Jaja, jag klev upp typ 12.45.. Drömt å drömt har ja gjort. Så nu funderar jag på att äta lite mat å sen gå ut å gå i värmen som jag hört att det är ute. *utlandsvärme* även. Får se om det är sant om en stund.

Nämen som sagt. Får se hur det blir med det hela. Ska ju bli kul att träffa folk, såklart. Men sen.. går ju så jävla mycket pengar på "ingenting"= Skjuts in å ut 3 dar är MYCKET pengar.
 
Tänk vad mycket man kan göra för alla dessa pengar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0