Möbler

Idag så har jag å Jenny vart på Ikea å kikat lite.. Möbler till kommande lägenheten.

Här är lite av det jag vill ha =)

MALM SängstommeDen sängen + tillhörande sängbord
MALM Byrå med 3 lådorEller med 4 lådor + 2 små "överlådor" till sovrummet

MALM Byrå med 3 lådorSamma där, ev.4 lådor. Till hallen

Å någon STOR spegel i hallen... Ett måste.

Sen så vill jag ha ett annat vitrinskåp!!
DETOLF VitrinskåpEtt med svart eller vitt tak och botten

EXPEDIT BokhyllaDenhär hyllan, har ju en större, med 4 hyllor åt varje håll. Men vill ha en mindre. Så den blir perfekt.

LACK HyllaÅ denhär fina hyllan. Kan bli tv bänk. Lite osäker på färgen om den ska vara svart eller vit. Har funderingar på att sätta upp tv:n, har nämligen sett hos många att det är mycket finare.. Så då blir det en bra hylla att ställa nå fina prydnader på :) Men som sagt, kan hända mycket..
Kul å bara kika runt lite å tänka...


Som sagt, detdär är lite av möblerna jag vill ha. En divan soffa vore INTE fel :)


Nu ska ja skriva checklista inf packningen..


Kommentarer
Postat av: sandra

Den där sängen är poppis den tro ja har vi med plus byrå, sen har ju annika o emil de med o sen anna o fillip samt tro ja johanna andersson o matte hade de med ; )

Sen har vi de dära vitrinskåpet med, men du har ju ett redan som ser ut som de fast en äldre variant väll?

2008-07-09 @ 23:04:06
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0