Nu har jag äntligen bestämt mej.

Jag har länge gått å funderat över en lägenhet jag kollat på för längesen. Då, precis när jag hade kollat på den så tyckte jag bara "blä.. nä fy den vill jag inte ha!" Eftersom den var så pass ofixad Men nu, efter att jag har kollat på några andra som är likadana, bara att dom var mer "renoverad/fixad", så är jag ändå väldigt positiv till den. Så nu är det bara upp till den som bor där att avgöra hur den ska göra.

Hoppas att det blir av.. för jag är sugen på den =)

Nu sitter jag å inväntar samtal från Jenny, hon håller på att kolla upp hur vi ska ta oss in till stan... *väntar väntar väntar*

Nä, ska man gå ta sej en liten jordgubbe ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0