Paddling tar död på en..

Idag när jag vaknade så var jag helt inställd på en dag med några timmars strosning och shopping på birsta med Beggan å hennes Henke. Men det vart något helt annat.. Nämligen paddla kanot.
Å det kan ja säga. Man trodde att det bara skulle vara att lyckas med att hålla båten ovanför vattenytan, å passa så att man inte skulle tippa den. Men det.. Det är ju en löjlig tanke.
På denhär turen fick man nästan gå och putta på mer än att åka tyckte jag (iaf stackars Beggan å Henke) hehe..
Det hade vi inte räknat med.
Å åka i vattnet lyckades vi med några gånger.. "de är ju ba häärligt" :P

Men.. det var kul iaf. Skulle kunna behövas lite terapi för vissa efter sånna utflykter.. men jag tror vi klarade oss precis på mållinjen =)

Tack för en spännande dag!
Det var oväntat.. hehe

Kommentarer
Postat av: mikka

ja huva hur kan du glömma de?

kul så här i efterhand:D

2008-07-31 @ 14:56:56
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0