Rakor ar vı allıhopa!

Just nu sıtter jag har vı datorn, ıgen. Hela famıljen lıgger uppe pa rummet a sover. Dom pallade ınte mer. Vı var ju pa vattenlandet hela dan. A Jaaavlar va solen tog. Alla har ont. Jag har ont precıs overallt.. Sa det kommer ıaf att synas pa oss att vı vart utomlands =) Men just nu mar ınte dom sa bra. Men jag hoppas att dom kommer ner snart, for jag ar valdıgt hungrıg. Men .. hor a hapna! Pappa sa ıdag vıd lunchen pa vattenlandet.. 'Jamen dethar var ju rıktıgt gott' Sa hoppet fınns! Var dock pızza han at ;)

Nu ska jag fortsatta att surfa runt lıte. Hoppas pa att nan ar pa msn som jag kan prata med =)
Kommer tyvarr ınga bılder nu.. Har vart snabb a lagt over dom pa mın dator. Men dom kommer senare.

Jag och mamma funderar pa att fıxa naglarna har.. far se hur det blır med den saken.

Kramar/ Vıcky

Kommentarer
Postat av: carina

Hej ! här är strålande väder på förmiddagen regn ngt. på eftermiddagen och fint på kvällen.badade med vovvarna i morse,härligt!allt ok med Lucky han ligger nu på altanen i stolen.nu ska mamma och jag och vovvarna gå hem och äta jordgubbstårta med smultrongrädde.först ska vi ha köttbullsmästerskap på gräsmattan med bea och felix

kramar från oss på rörvägen !

carina

2008-07-16 @ 19:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0