Tvättdag..

Jag är HELT SLUT! Dagen började med tvätt.. det var kl 7. Å all tvätt har fortfarande inte torkat. Har tid till 12, men hon som har tiden efter mej sa att man har rätt till att ha tvätten en timme extra i torkrummet. Så Jatack :)

Har sprungit runt som en stucken gris hela dan! Till och med så hann jag gå på affärn, handla. Å sen var det vara att springa ner igen å fortsätta. Hoppas på en prommis efter allt är klart! Så jag får hoppa in i duschen innan titten på en lägenhet som både mamma å pappa ska med å kolla på. Jag har dock redan sett den. Men vill att dom också ska se den.. pappa ser ju lite andra saker än vad jag gör, mamma också.

Har dock hunnit äta lunch också i all stress... Det var riktigt gott. Kunde inte slappna av riktigt, kä'nde mej så stressad över allt. Jag är en otroligt stressad person för den som inte visste det.

Lunchen bestod av: Kött, keso och sallad


Nu ska jag ner å se om något mer är torrt..*hoppas hoppas*

Kommentarer
Postat av: Ollee

Är det banér som gäller igen? :) Eller blir det den som är till salu på parkvägen kanske? :)

2008-07-02 @ 16:27:00
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0