16889

Det är antalet steg jag har gått idag. Å det ska banne mej slås, med nya rekord varje dag! Nu är det skärpning. Åker utomlands om 2 veckor och lite till. Nu FÅR jag inte ligga på latsidan.
Fan jag har börjar se ut som aldrig förr på MAGEN. Kul. Vill gärna inte behöva gå å känna mej fet i utlandet.. inte här heller för den delen. Men nu är det bara så. Nu ska här gås å springas.
Alla dessa frestelser.. hur ska det gå? Vafan... Det SKA gå!!!!!!

Herregud.. jag älskar ju att äta sånt som är nyttigt!!! Men det är bara det att det är så jobbigt att fixa till :P
Äh, inga problem dethär inte =D


Mumma!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej!Vart i Turkiet blir det den här gången då?vilket å hotell.Kul att mamma å pappa (å brorsorna)får följa med den här gången ;-)

2008-06-25 @ 21:43:11
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0