Midsommarfirande!

Ja, då var midsommarn överstökad också. Precis hemkommen från festen ja vart på nästan hela kvällen. Kvällen började med att jag åktte till Beggan å åt å umgicks med tjejerna, väldigt trevligt :)
Efter det åkte jag till Frölandsvägen å alla dom gator i kring. Jocke å nån till hade satt upp ett partytält där, så där var vi nästan hela kvällen.. var verkligen kul, eftersom det kom dit folk hela tiden. Å dom flesta stanna tills det nästan var dags att bege sig hemöver.
När det började bli folktomt så gick jag, Elina, Ruppe, Pontus, Jenny, Frida å massa fler till Elina å Ruppe å fortsatte festa där.

Nu kom jag precis hem. Sitter å äter mat nu. Jag å Jenny var verkligen sugen på MAX eller SUBWAY!!! Men de får bli en annan gång :)
Nu ska ja sooova! Godnatt, hoppas man mår bra när man vaknar .... Men hur höga är oddsen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du är vaken, kan du höra av dig. Här blir det mat om en stund!

2008-06-21 @ 13:43:16
Postat av: Vicky

Vem skrev detta trevliga meddelande? :) (Mamma å pappa?) :)

2008-06-21 @ 15:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0