Prommisgalen!

Idag klev jag upp runt halv 11 tro ja, sen så käka ja frukost, klädde på mej å gick ut å gick. Gick min "lilla runda" ... Tänkte att ja skulle skriva vart jag går varje dag..
Börjar att gå hem ifrån mej (Bredvid badhuset) - Genom Timrå - Via vivstavarv - Förbi böleskolan - Förbi radhusgatan - Genom sörberge - Strömgatan - Mellanlandar hos mamma å pappa, dricker vatten - Fortsätter förbi isladan (Eon arena) - Långa gångvägen där förbi världshuset, hälsostud. - Genom Timrå - Hemma!

Har faktist inte tagit någon tid på det än, men skulle ju tippa på att jag går iaf en och en halv timme minst allt som allt.. om man bortser från stoppet hos mamma å pappa :)

Nu har jag nyss vart och ätit middag på olearys med Jenny, Elina och Frida. Det var jättegott, åt nån pasta med kyckling och vitlöksbröd.. Mumma! Men nu känner jag nästan att jag borde ta en liten prommis.. dock inte hela rundan. men vafasen, när jag väl börjat kanske det blir så iaf :)


Å jag är så otroligt glad över att jag har sån otrolig motivation.. Att jag verkligen ser fram emot alla prommisar. Så skönt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp illa illa med Adam men det löser sig nog med lite hjälp och rätta mediciner om det nu är något =)Han är 6 år nu.. Ja vi åker den 9;e till sthlm och sedan den 10:e till paris :)

2008-06-30 @ 20:48:03
URL: http://marsbarnet92.blogg.se/
Postat av: Ollee

Jobbar, när jag inte är hemma och är förkyld som jag varit nu :/

2008-06-30 @ 22:09:56
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0