Tyypiskt

Ja, denhär dagen kändes otroligt bra när jag vaknade. Längtat till klockan 6 hela dan. Men till vilket pris då?? Jo nämligen att hon som jag skulle komma till å kolla på lägenheten ringer vid 11 å säger att det har blivit lite problem. Hennes döttrar vill inte att hon  flyttar.. Så då säger hon att jag inte kunde komma idag.. Hon skulle höra av sej senare eller imorrn.. Jo visst... Så så gick det med den blivande, perfekta lägenheten. Men är jag förvånad? Nej nej.

Ja, efter jobbet så åkte jag till birsta med Jenny å gick runt lite. Sen skulle ja snabba mej hem, å hämtar kameran.. å skulle snabba oss till brorsans bal i söråker. Men vad gör jag mitt i all stress?? Jo jag svänger ut på motorvägen mot STAN.... fatta... Jävla klantig man är.  Men tillslut kom ja fram. Så fick ringa ut brorsan så ja gick knäppa lite kort på han. Å fick ut Frida å :) Hon var jättefin :)


Imorrn är det personalfest =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0