Vilket helvete!!!!

Fan vad denhär dan börjar bra då..... Jag fick hem mitt arbetsgivarintyg imorse. Å där står det ATT jag har jobbat mellan 2007/12/22 - 2008/06/19!!! Blir så jävla irriterad.. Förmodligen har jag jobbat i 2 års tid..
Men det borde jag ju ha vetat själv, att man ska säga det till sin egen arbetsgivare som borde ha koll på allt som har med dethär att göra. Säga till henne att "Jag vill ha intyg från alla perioder jag har jobbat" Dumma mej!!
Nä, då tror momman där på sitt kontor att ja bara vill ha sista halvåret. Men va bra. På det viset får ja ju för fan inte ut en jävla krona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhhhh..
Så nu måste jag be om ett nytt intyg, som kommer att ta ytterligare 2-3 dagar. Kommer jag att få några pengar.. ??? Känns inte så jävla bra just nu iaf.
Ska ringa till happyface snart å be om ett nytt. Fan fan fan... Har inte ens vart arbetslös i en vecka å redan less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0