Äntligen...

Idag gick jag till läkaren, vart ju döförkyld i söndags igen. Så idag kände jag att ja orkar inte en dag till! Fick iallafall svar efter ett blodprov och 5 minuters väntan i väntrummet. Sen var saken klar. Jag har bihåleinflammation. Plus att att sänkan som ska ligga på högst 10, låg på 58 hos mej.

Så ÄNTLIGEN!!! ska jag få bli frisk. Har börjar äta mitt pencilin och ska vara hemma imorrn från jobbet.. Kände mej verkligen inte till så stor hjälp idag på jobbet. Var så utmattad å slö i hela kroppen. Nös å snöt mej hela tiden. Men som sagt, snart är det slut på det :)

Råkade somna strax efter 4 idag å vaknade runt 9, så jag är ju inte så överdrivet trött nu. Tro att jag ska slå på nån tråkig film nu så jag kan somna, jag orkar inte vara vaken å snyta mej å mer.

God natt! ..och det hoppas jag att jag får inatt :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uscha då , men vilken tur att du fick pencillin så att du blir frisk riktigt någon gång? =)

2008-03-05 @ 15:36:36
URL: http://beggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0