En festkväll avklarad, nästa ikväll :)

Det var kul där i Kovland igår. Mycket nytt folk fick man lära känna.(tråkigt bara att ALLA killar som var där förutom Jocke var typ 18 år, kompisar till Johannas "lillebror"). Å äta god mat å så :) Trots att vi höll på rökas ut av Elinas nya grill som hon fick när hon fyllde år, men de gick bra tillslut efter att dörrar och fönster öppnats under ett längre tag :P


Här håller Elina och Johanna på att fixa fläskfilén, dööörykigt!


Före det gjordes det bål, men den var inte riktigt drickbar i nyktert tillstånd. Men den tog slut vill ja lova, och folket vart riktigt full! En kille hade däckat i trappen en stund , men vaknade till igen efter ett antal försök av oss att få han att vakna till. Sen när jag, Jocke och Jenny skulle åka hem så kommer han farandes ner för trappen med huvet före å börjar blöda i pannan.. Inte så konstigt att sånt händer om man dricker helt totalt hejdlöst.. står å klunkar sprit ut en dunk när man redan är tankad till max. Ja, ni hör ju. Mår ju illa bara ja tänker på det.

Här kommer lite bilder på folket och den FINA bålen


Där hälls dricka, vin och sprit i.  Jag tror att jag har blivit för gammal för såntdär.. Kunde inte dricka av bålen alls. Åt bara bären ;)



Den ser ju god ut iallafall!



Vem dansar du med Elina? :P



Jenny laddar..


..och fixar musiken


Jocke!


Jag, Jocke och Elina :)


Elina fyller på, bålen börjar ta slut. Fattar inte hur folket fick i sen den!

Å kvällen slutade med att min plånbok var spårlöst försvunnen när ja skulle betala våran skjuts hem. Men hittades tidigt på morgonen i min bil efter noll sömn och massa funderingar på vart den kan ha tagit vägen. Så då var problemet löst, och jag kunde sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0