Fan va sköönt!!

Äntligen helg...

Nu sitter jag framför datorn och äter min goda korvstroganoff med ris till. Såå gott! Det har gått en till arbetsvecka nu och jag tycker att den här veckan har gått så fort! Kan nog ha att göra med att jag är frisk(are)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Har några bollar i luften. Blor dock inte krogen. Men festande kan de bli.

MEN!!! Imorrn klockan 18.30 på eon arena får ni ABSOLUT INTE MISSA TIMRÅ - MODO MATCHEN
Timrå har två vunna matcher, KANON, och imorrn så tar vi den 3:e :)

Känner ni för att vinna mycket pengar på matchen, så kan ni alltid komma fram till lilla mej å köpa några 50/50 lotter! Endast 10 kronor..

image40
Hoppas på många sånna stunder imorrn :)

Komigen Timrå!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vickenickan

Vill du vara snäll att inte uppdatera såååå himla mycket. Hinner junte med att läsa allt ;)

2008-03-16 @ 23:17:59
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0