Grattis Beggan (igår) :)

Igår var en otroligt stressande dag. Började jobba 7.30 å sen när jag kom hem från jobbet var det vara att slänga sej i duschen och fixa till sej å sen iväg till matchen. Timrå vann, såklart ;) 

Efter matchen var ja dyngtrött!!! Kom hem, la mej i soffan å slog på tvn.. sen somna ja rätt fort.

Nu sitter jag och kollar på nått forlossningsprogram.. åh tårarna bara rinner på mej. Gud vilken lycka för dom :)  När dom har kämpat på så otroligt länge.. så kommer bäbisen tillslut fram.. och när pappan blir så rörd att han gråter.. Då är det bra. Å det gör ju inte saken lättare för mej att hålla tårarna tillbaka. Hoppas dendär tiden kommer för mej nån gång också..

Ja ikväll åker jag,Annica och Anna till Beggan. Ska fira henne och kolla in lägenheten hon å Henke flyttat in i :)
Blir nog roligt. Kul att träffa massa nytt folk.. för det hoppas jag att det kommer :)

Nu är det snart duschen som gäller, och leta fram kläder till kvällen! För det blir ju utgång :)


image43
Gammal bild. Från gatufesten 06 tro ja :) Tycker du var så fint solbränd där!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud vilken bild du har lagt ut ut , hur vågar du?! Mycke nytt vet ja väll inte om de blir men ja 3 st av hans kompisar hittils iaf :P Alla singlar ;)

2008-03-29 @ 16:12:32
URL: http://beggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0