Hur f*n kan man!!!!???

Nu när jag skulle åka hem från matchen, så står jag å skrapar rutorna på bilen. Då hör jag hur det skäller i en bil. Då är det alltså en HUND som sitter i en bil.. igenfrostad... Asså hur jävla funtad är man om man tar med sej en hund i bilen när det är såhär iskallt ute, i flera timmar!!!??? J*vla idiot(er)

Ibland så önskar jag att jag inte vore såpass djurkär som jag är. Sånna här gånger är det jättejobbigt. Blir så J*VLA FÖRBANNAD bara..

Matchen var ju bra iaf, dom vann! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny Äng Backlund

Hej! tack för inlägget. till slut hittar man nog sin kärlek någonstanns. min man han bara stod där han,o sa klick på en gång.. hehehe, så fast de ha gått skit snabbt för oss,varit tesammans i två år,gifta o ha barn på 10 månader så känns de bara så rätt....

2008-03-25 @ 10:55:02
URL: http://fannyengbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0