BAKIS!

Denhär dagen har man verkligen fått mått som man förtjänar. Det vart ju rätt mycket igår. Men det var riktigt kul. Började med att jag och Mikka åkte till A i stan å vart bjuden på tacos, förfestade litegrann å sen fortsatte vi med förfestningen uppe på berget å lyssna på Roddan. Det var RIKTIGT mysigt. Vi vart kvar där uppe till halv 11 tro ja? Sen gick vi tillbaka till han å fortsatte med förfesten i nån timme, sen drog vi ut på krogen.

Sen vart allt lite dimmigt å så som de kan bli ibland :) Men jag kom iaf hem. Var hemma runt 4 tiden. Gjorde pommes å korv, sen sov ja skönt!

Men idag... idag har det vart tungt. Vaknade med VÄRLDENS huvudvärk. Så jag låg kvar i sängen till typ halv 4. Sen skulle man ju hem till mamma å pappa eftersom det var morsdag idag.. Men varför just idag?? hehe .. Så pappa kom å hämta mej. Verkligen jätte fikasugen var ja...Inte. Men de var gott med lite tårta å så :)

Skönt att de var så varmt ute idag. Efter fikat så satt jag ute på altanen med Bea och Lacken å bara myste. Efter det så tog ja en prommis hem, å jag tror att det kan ha gjort susen, för jag kände mej nästan helt bra när jag kom hem.

Nu är det soffan och förhoppningsvis somna där. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0