Vad har jag gjort?

Ja, inte bloggat alltför mycket den senaste tiden. Jag har fått reda på att jag blir arbetslös 19e juni, å att våran kära avdelning läggs ner den sista juni.  Vad har det mer hänt? Inte något speciellt skulle ja tro.

Jo, igår var jag på en avslutningsfest med 50/50 lotteriet, alla tränare och ledare. De var riktigt kul. Å det var gratis alkohol där, farligt farligt. Var inte så många som var nykter där vill ja lova. Men de var kul iaf. Jag och 5 killar av dom som var där åkte in till stan redan 10 på kvällen!!! Hallå?? Varför åker man  in då? Jo för att man har blivit för full för att vara kvar på förfesten, å tror att de blir bättre när man kommer in till stan. Tjo. Inte mkt.

Efter en lång prommis vart man kvar i stan å sov över där ett tag. Sen kom räddningen Jon å hämtade mej jättetidigt på morgonkvisten. Tackar för det, igen!

Nu ska jag försöka få i mej nått, å sen gå hem till mamma å pappa, hämta cykeln å ta hem den hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0