Jävla msn!!!!

Blir så förbannad! Igår när jag å mamma gjorde en liten ommöblering här, så drog vi ur några sladdar för att det skulle nå osv.. Internet å msn har funkat klockrent sen i typ lördags.
Satte tillbaka sladdarna på en gång och sen startade jag igång datorn å provade att gå in på msn bara för att se så de funkade igen..
Men tro på fan att när jag slår på msn, jag kommer in på sidan med sen tar det stopp.
Det kommer ju ofta upp en ruta om att man har nya meddelanden i inkorgen precis när man loggar in.. Kan säga att den är fortfarande kvar å det är 10 minuter sen jag slog på msn.
Allt annat funkar, jag har NRJ på, det går utan problem.
Kan öppna upp nya sidor, men just msn bara hänger sej. Nån som vet vad felet är?? Har också nått jävla virus på datorfan .. men det har ju inte märkts av på några dar nu, så som det gör nu. Blir så jävla arg!!!!!!

Kommentarer
Postat av: HDR-Fotografen

En guide för att bli av med msn-viruset och andra trojaner från din dator:

http://fotografhelsingborg.blogspot.com/2008/11/guide-fr-att-f-bort-msn-viruset.html

2008-11-27 @ 10:12:12
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0