Soffköpe!

Nu har jag äntligen hittat min soffa.. Den är liknande den som jag hade bestämt mej för tidigare. Men detdär känns som mer soffa för samma pengar. Den heter "Sit Down" och finns på Mio möbler. Kommer dock ta hela 8 veckor att få den, men den som väntar på något gott :P Får iaf en lånesoffa under tiden som jag ska hämta imorgon!

Och mina stolar och bord ska lackas nu ikväll hade jag tänkt innan jag går över till Jocke å ser film med han å Jenny.
Så då kan jag tyvärr inte tillbringa natten här, men imorrn förhoppningsvis!! Får vädra bra här inatt :)





Där har vi soffan!

Kommentarer
Postat av: Anna

superfin! hur mycket gick den loss på?

2008-11-14 @ 22:04:26
Postat av: Ida

NEJ! Kööööp inte den! En sån har jag med, och dom blir såååå nersutten på en gång! :S

2008-11-15 @ 02:21:50
URL: http://idaholmsten.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, jo de var helt okej. Hur visste du vad ja gjorde? :)

2008-11-16 @ 16:06:19
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0