Det händer grejer på Banergatan!

Hela helgen har gått till att greja med lägenheten. Så nu börjar saker å ting att äntligen likna något.
Sovrummet är i stort sett klart! Det enda som saknas där är att sätta upp gardinstång och gardiner + rullgardin såklart. Men sängen är på plats och är bäddad. Så fint vart det =)

Nu är det vardagsrummet som är i centrum. Alla tepeter är uppe förutom fondväggen, som kommer på onsdag. Var tvungen att beställa den. Så på onsdag ska väll det rummet bli klart också :) Lister ska sättas imorrn i vardagsrummet, kommer verkligen bli fint med dom!

Så jag kommer nog att börja bo där från ons eller tors iaf. För köket kommer säkert att ta sin lilla tid med bänkskivor, mosaik, diskbänk och allt.. Men det är på god väg nu iaf!

Det jag kommer göra när allt detta är färdigt är att lägga mej i soffan, å bara vaaaaa. Ska också inhandla Sex and the city boxen. Det är jag väl värd tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ollee

De va ett jädra bankande där ikväll o lägenheten lyste starkare än solen :P

2008-10-06 @ 22:09:44
URL: http://ollee.blogg.se/
Postat av: Ollee

Haha, men herregud.. det är långt ifrån störande :P O jag är inte den som klagar i första taget :)

2008-10-07 @ 16:38:59
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0