Ingen rubrik..

Nu var det ett litet tag sen jag bloggade. Men jag har inte haft så mycket att skriva bara. Helgen var bra måste jag säga. Mycket bra. Umgicks verkligen med dom jag tycker mycket om! Först på fredan så var tanken att jag skulle till Sollefteå, men det vart att jag åkte till Marie och umgicks lite där, hon hade haft surströmming hos sej, så det var lite folk där när jag kom. Mycket trevligt.

Sen på lördan åkte jag till birsta och köpte mej ett linne och lite smått och gott ;) Sen vid 6 så åkte jag med Beggan till Sollefteå å var där till på söndagkväll.. Å det var lika tråkigt som alltid att åka hem därifrån.. Vill tillbaka NU.

Har lite bilder från i helgen på Beggans blogg. Så är du nyfiken så gå in på hennes blogg å kika.


Jag går i väntans tider... typ :P

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0